czwartek, 27 września 2012

Przykro :(

Hej :(
 Pierwsze co przepraszam was że tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu.Tylko się uczyłam i uczyłam.A dziś dostałam 2 z niemieckiego ;( Ale moge poprawic :) Dziś chce wam pokazać kilka fajnych piosenek i pare inspracji.Dziś któtka notka poniważ ucze się na sprawdzian z matematyki i z polaka więc przechodzimy do piosenek i zdjęc :)




Psy


Alicja Kis ft. Nicki Minaj 



xd


Kubek <lol2>


Chce taki :*



Dobra na dziś już koniec ide się uczyć pa pa ♥♥♥





4 komentarze:

  1. gangnam style ♥ obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    ja nie przepadam za tym całym gangnam style ... dla mnie to jest po prostu coś ... mało ambitnego i dennego -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Gangnam stylee! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne piosenki i super inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń