poniedziałek, 3 września 2012

Masakra !!

Hej dziś miałam rozpoczecie roku szkolnego.Masakra!.Moją wychowawczyniż będzie paniOrlicka.Wyadaje się miła i fajna :)Jutro ide do szkoły na godzine 8.00 i kończe 14 25 lub 14 20. Jutro mam 7 lekcji.No po prostu masakra.Nie wiem czy mam robić dziś pierwsze strony?Lecz zrobiłam tylko do religji.Dziś też jade na basen do Spały.Wogule nie wiem jak ja sie odnajde w tej czwartej klasie xd.Mam problem z kim usiąść w ławce z Julką Ch. czy z  Julką A.Julka Ch by cały czs ze mnien ściągała a Julka A. nie.No i nie wiem Raczej będe chodziła do szkoły na 8 00.Soryy ale nie zgrałam zdjęć z widokówkami.Ale nie miałam czsu. Myślę,że mi to wybaczycie. A teraz wam dam link na mojego drugiego bloga  link.No to teraz nutka na dziś xd


Robert M. ft.Jai Matt-Kiss the sky.
Myślę,że wam sie spodoba piosenka a ja już zmykam paa ♥♥♥

3 komentarze: