wtorek, 2 października 2012

Przyjaciele xd

Hej dziś bym chciała żebyście można powiedzieć poznali moich przyjacieli  z mojej klasy a póżniej z innych  a na koniec dam jakąs piosenke xd...Może zaczne od dziewczynxd Więc tak :
  1. Julia S. <śmieszna,fajna,daje ściągać>Moja najlepsza przyjaciółka
  2. Julia Ch <fajna,pożycza kase zawsze jak się o nią poprosi>
  3. Wiktoria K<śmieszna,fajna,taka troche wariatka>Ale i tak ją lubie :)
  4. Ola K.<fajna,poważna,i zawsze pomoże> xd xd 

No to na tyle dziewczyn .... A teraz chłopcy ;)
  1. Seweryn K<smieszny,fajny,lubi mnie ciągnąć za włosy,i koleżński>
  2. Bartek M<ha ha taki duży wariat ale da sie przeżyć>
  3. Daniel W<fajny,śmieszny i dobry tylko z wf> xd xd
No to na tyle chłopców z mojej klasy...A teraz ogólnie

  1. Edyta K... śmieszna fajna xd xd
  2. Małgosia K fajna umie sie bawiś i smieszna
  3. Szymon S fajny śmieszny umie kłamać :) ;)
  4. Natalia G moja siostra fajna śmieszna umie wkurzać szczególnie mnie :P
  5. Jagoda B fajna śmieszna i jeszcze coś ???
No już chabya wszystkich.No to jak obiecałam to teraz pioseneczka




Mam nadzieje ze piosenka się spodoba a ja zmykam pa pa :****





1 komentarz: